ဂ်ပန္သတင္း - ေနာက္ဆက္တြဲ(၁)ရဲမ်ားႏွင့္ အဓိက႐ုန္းျဖစ္စဥ္ မိန္းခေလး (၂) ဦး ထပ္မံဒဏ္ရာရရွိ၍ ေဆး႐ံုကားျဖင့္ တင္ေဆာင္သြားေၾကာင္း၊ သံ႐ံုးအတြင္းသို႔ မရမက ၀င္ေရာက္ၿပီး မဲသြားေပးသူ အမ်ဳိးသမီးတဦး သံ႐ံုးအျပင္သို႔ ျပန္ထြက္လာစဥ္ ေမးျမန္းၾကည့္ရာမွာ သူမက အခုလို ေျပာျပပါတယ္။“က်မက ကန္႔ကြက္မဲေပးဖို႔ မရမက တိုးသြားတာေပါ့။ ရဲနဲ႔ သံ႐ံုး၀န္ထမ္းေတြကလည္း ပိတ္ထားတာေပါ့ေနာ္။ အထဲေရာက္ေတာ့ မဲေပးမွာလားလို႔ ေမးတယ္။ ဟုတ္တယ္လို႔ ေျပာေတာ့ မဲစာ႐ြက္ေပါ့ေနာ္ အမွားအမွန္ ျခစ္ေပါ့။ ျခစ္ၿပီးေတာ့ စာအိတ္တလံုးထဲ ထည့္ပိတ္ၿပီး ေနာက္ခန္းက ပံုးထဲမွာ သြားထည့္ရတယ္။ က်မ မဲျခစ္ေနေတာ့ ဓာတ္ပံု႐ိုက္ယူတယ္။ ကန္႔ကြက္မဲ ၾကက္ေျခခတ္ ျခစ္ေနတာကို ႐ိုက္တာေပါ့။ ၿပီးေတာ့ ထမင္းစားသြားပါလားတဲ့။ က်မလွည့္ေတာင္ မၾကည့္ဘူး ျပန္ထြက္လာခဲ့တာ။ ဘာျဖစ္ျဖစ္ အခြန္လည္း မေဆာင္ႏိုင္ဘူး၊ ကိုယ္လုပ္ႏိုင္တဲ့ အပိုင္းကို လုပ္တာပဲ။ ဂ်ပန္ရဲေတြက ဒီတခါ အရမ္းမိုက္႐ိုင္းတယ္၊ က်မသူငယ္ခ်င္းတခ်ဳိ႕ အ႐ိုက္ခံရတယ္။”ဆႏၵျပ ရဲေဘာ္တဦးကလည္း “သံ႐ံုးအတြင္းဘက္ကေန သံ႐ံုး၀န္ထမ္းတဦးက ေအာ္ဟစ္ၿပီး ဆဲေနတယ္ဗ်ာ။ ၀င္လာရဲတဲ့ေကာင္ ၀င္ခဲ့၊ ႐ုိက္ထုတ္ပစ္မယ္၊ ဘာညာေပါ့။ က်ေနာ္တို႔ ရဲေဘာ္ေတြကလည္း ျပန္ဆဲေပါ့ဗ်ာ၊ ပဲြက မၿပီးေသးဘူး။ ခုသံ႐ံုး၀မွာေတာ့ ရဲကားေတြ၊ အခ်ဳပ္ကားေတြ၊ ေဆး႐ံုကားေတြနဲ႔ က်ေနာ္တို႔ေတြကို ၀ိုင္းလည္း၀ိုင္း၊ ကာလည္းကာထားတာေပါ့။ ေလာေလာဆည္ေတာ့ သံ႐ံုးအတြင္းနဲ႔အျပင္ ဆဲလိုက္ ေၾကြးေၾကာ္လိုက္နဲ႔ ဆက္ခ်ၾကဦးမယ္” လို႔ ေျပာဆိုပါတယ္။ အဆိုပါ ရဲေဘာ္ကပဲ ဆက္လက္ၿပီး “ေဟာ ခုပဲ သံ႐ံုး မဲလာေပးတဲ့သူေတြကို ေမာင္းထုတ္ၿပီး ျပန္ခိုင္းေနတယ္ဗ်၊ က်ေနာ္တို႔ဆီမွာ ၄နာရီ ၄၀ ေပါ့ေနာ္၊ က်ေနာ္တို႔ ဆႏၵျပ ရဲေဘာ္ေတြကေတာ့ အေျခအေန ေစာင့္ၾကည့္ေနၾကတယ္။ မျပန္ၾကေသးဘူး။ ပ ဆက္ရမယ့္ အေျခအေနပဲ” လို႔ ေျပာျပပါတယ္။ ဒီကေန႔ ဆႏၵျပတဲ့ လူဦးေရ ၃၀၀ ေက်ာ္ရွိတယ္လို႔လည္း သိရပါတယ္။

0 Comments: